top of page

marzenia się spełniają...


Kilka miesięcy temu poznałam Agnieszkę. Agnieszka zdecydowała się uczestniczyć w warsztatach samo-rozwojowych jakie stworzyłam z Katarzyną Brzychcy. Nazwałyśmy je: Kobieta Świadoma, Kobietą Spełnioną. To była końcówka 2016 roku. Oraz nasze wspólne warsztaty on-line z Kasią. Jak wspominam współpracę z Agnieszką? ha! Pamiętam jej oczy wytrzeszczone ze zdziwienia na moje prawdy, którymi się dzieliłam. Jej mina była dla mnie wyzwaniem. Sroga, nawet jej mięsień nie drgnął :) Wyobraźcie sobie moje szczere zdziwienie, kiedy po pierwszym już spotkaniu nagle, zaczęły się sypać komplementy z jej strony. Mój mały wredny sabotażysta w głowie mi podpowiadał przecież, że ta laska jest nie zadowolona, odejdzie z wykładów a na dodatek zażąda zwrotu kasy, ze nie wspomnę o tym, że z pewnością napisze negatywne recenzje. a tu nie. wręcz przeciwnie! zaczęło się love :D <3 Miesiące mijały... Ja wkręciłam się w organizowaniePodróże w Głąb Siebie. A Aga zajęta była rozwijaniem swojego bloga Arabella O'Baker. Na początku tego roku zrobiłyśmy z Kasią 2 edycje KSKS, a ja od razu wiedziałam, ze chcę, żeby Aga też tam była. Nie miałam pojęcia co kieruje moją potrzebą, ale szłam za tym głosem. Po długich negocjacjach, w przed dzień warsztatów - Aga zdecydowała się dołączyć do nas. Warsztaty przebiegały swoim tempem... 4 spotkania w ciągu 4 tygodni. 28 dni pracy nad sobą, nad świadomością. W międzyczasie Aga zaprosiła mnie o zrobienie wywiadu. A mnie było jakoś nie po drodze, aż jednego dnia - wstałam rano i mówię - ok! jestem gotowa :D zrobiłyśmy wywiad, a na sam koniec wypaliłam jak Filip z konopi: Aga, chcę żebyś pomogła mi napisać książkę! czy coś w ten deseń. :) Jako osoba z dysleksją nie przepadam za pisaniem ani czytanie, ale za to mam zawsze wiele do powiedzenia. I tak zaczęłyśmy współpracę nad książką: NIE SIEDZ W KĄCIE, BO CIE NIE ZNAJDĄ! i to jeszcze nic... bo to nie jest to marzenie... marzenie spełniło się wczoraj... kiedy nagrałyśmy z Agą nasz pierwszy wspólny #podcast Ja od małego zasypiałam z dyktafonem - takim WIELGACHNYM, jeszcze na kasety magnetofonowe! Nagrywałam całe audycje, od wiadomości, przez pogodę, przez programy muzyczne, miałam 6 czy może 7 lat. Byłam wychowana w latach 80tych na radiowej trójce, więc miałam dobre wzorce. A potem zostawiłam to... Jeszcze pamiętam, że w podstawówce udało mi się dorwać do radiowęzła... ale to była krótka historia... nie pamiętam co się stało, ale chyba chodziło o utwory, które chciałam puszczać, no i oczywiście o tematy które chciała poruszać. :) Lubie rozmawiać o seksie i snach... lubię mówić wolno i nisko... ale robię to rzadko. Na scenie macie#PalianSHOW, w życiu prywatnym mówię szybko i niechlujnie, bo używając ponglish i wulgaryzmów. A nagranie podcastów to coś innego... i taki podcast MUSI być słuchany wieczorem... powinnam dodać takie hasło tam: PRZEZNACZONY DO SŁUCHANIA JEDYNIE WIECZOREM :) ... tym razem nie jest o seksie - niestety... ale jest o świadomości, a przede o KRYTYCE... pełny tytuł to: Krytyka, czyli: TO CO TY SĄDZISZ NA MÓJ TEMAT TO TYLKO TWOJA SPRAWA. A dlaczego to robimy? Oprócz tego, że spełniamy swoje marzenia? Bo nie chcemy dłużej siedzieć w kącie :D hahaha ale również dlatego, że: Z odkrywaniem świadomości jest tak jak z wynalazkiem: CHCĘ SIĘ DZIELIĆ! dlatego pierwszy podcast omawiamy KRYTYKĘ... wyszło coś zaskakującego :) czego w książce nie będzie! posłuchaj... ALE WIECZOREM :D <3 https://soundcloud.com/poli-palian/aga-poli-krytyka-czyli-to-co-ty-sadzisz-na-moj-temat-to-tylko-twoja-sprawa

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page