top of page

Podróże w Głąb Siebie... jak to było, podsumowanie wyjazdy nr 1. Majorka 2016

Dzisiaj polecam Wam przeczytać mój wpis, rodzaj podsumowania, na jakie sobie pozwoliłam po naszej pierwszej odsłonie "Podróży w Głąb Siebie", czyli dzisiaj czytamy o Majorka2016 <3

Międzynarodowe trio Polek:

Katarzyna Brzychcy, Kopenhaga, Dania.

Joanna Niedźwiedzka, Palma De Mallorka, Majorka.

Paulina Palian, Londyn, Wielka Brytania.

Postanowiłyśmy połączyć siły i stworzyłyśmy razem niepowtarzalny program pracy nad sercem, ciałem i duszą. Program ten nazwaliśmy Podróże w Głąb Siebie. Na miejsce spotkanie wybrałyśmy wille Son Drago na słonecznej wyspie Majorka.

Wszystko zaczęło się od projektu Kasi Brzychcy pod tytułem Emigracja jest Kobietą. Projekt ten Kasia stworzyła na przełomie 2014/ 2015 roku. A do tej pory grupa na facebook zgromadziła już ponad 1500 uczestniczek z całego świata! Na początku maja 2016 Kasia zaprosiła mnie (Paulina Palian) do jednego ze swojego webinarow.

Muszę przyznać że nie od początku się zgodziłam.

Między innymi dlatego, że nie lubię już udzielać wywiadów. Jakoś z doświadczenia widzę, że jak bardzo bym się nie starała, to co chciałam powiedzieć, zawsze wydaje się wyciągnięte z kontekstu.

Ale z Kasia było inaczej, Katarzyna Brzychcy ma w sobie tyle dobra i empatii, nie sposób oprzeć się jej urokowi osobistemu.

Dlatego po wymianie kilku maili oraz rozmowie przez skype zgodziłam się. Ale nie tylko, już wtedy wiedziałam, że chcę z Kasia pracować! Dlatego zaraz po naszym pierwszym webinarze powiedziała jej co czuje i ku mojej radości Kasia przyjęła moje zaproszenie do współpracy.

I tak powstał nasz pierwszy program warsztatów: Kobieta Świadoma, Kobietą Spełnioną (KSKS).

Dołącz do Grupy Kobiet Świadomych na facebook'u:

A jak dołączyła do nas Asia? :)

Jakiś czas przed wakacjami 2016, moja znajoma Ania napisała do mnie z zapytaniem czy nie znam miejsca gdzie mogłaby się nauczyć jogi i zaznaczyła, że niekoniecznie musi to być w Polsce. Od razu przypomniało mi się, że poznałam dziewczynę która jest nauczycielka i jak zaznacza, uczennica jogi - Joanna Niedźwiedzka. A było to na zajęciach medytacji dynamicznej Osho w Nowym Kawkowie, w wakacje 2015.

Pamiętam też że Asia mieszka na Majorce.

Bez większego namysłu napisałam do niej coś w stylu: “Cześć Asia, czy przygotowujesz jakiś yoga retreat? A jeżeli nie - to czy chciałabyś?”

W miedzy czasie, powiedziałam Kasi o moim szalonym pomyśle, połączenia KSKS z jogą… I zrobienie tego na Majorce… i tak od jednego do drugiego - zaczęłyśmy przygotowania do Majorki 2016!

Prace nad projektem rozpoczęłyśmy w Czerwcu 2016, a na datę pierwszego spotkanie na Majorce wybrałyśmy Październik 2016. Jak widzicie nie dałyśmy sobie zbyt wiele czasu. W trójkę, spotykałyśmy się co tydzień na skype conference gdzie omawiałyśmy szczegóły wyjazdu.

Jestem z nas bardzo dumna ze byłyśmy tak zdyscyplinowane! ...

CZYTAJ CAŁOŚĆ LINK TUTAJ:

A jak będzie w 2017 roku?!

Zapisy już trwają!

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page