top of page

Zajawka webinaru pt: Nie siedź w kącie bo Cię nie znajdą!!! Paulina Palian


Zajawka webinaru pt: Nie siedź w kącie bo Cię nie znajdą!!! Paulina Palian

11.04.2017

Dziękuje z całego serducha za WASZĄ obecność i uwagę!

Ponieważ dochodzą mnie słuchy, ze z przyczyn technicznych wielu z WAS nie dane było być z nami na żywo dzisiaj, zapraszam WAS do obejrzenia zajawki z webinaru.

Video dostępne jedynie dla uczestniczek grupy:

Kobieta Świadoma, Kobietą Spełnioną,

LINK TUTAJ:

a specjalnie dla Ciebie - w podziękowaniu za to, że jesteś na moim blogu!

VIDEO TUTAJ:

podoba się video? To pewnie spodoba Ci się jeszcze bardziej, że dla uczestniczek webinaru zrobiłam specjalną zrobiłam promocje.

Zapraszam do współpracy!

Każda z nas jest w innym etapie swojego życia.

Nad czym Ty teraz czujesz, że musisz popracować?

Czy ja jestem osobą, która może Ci w tym pomóc?

Jeżeli tak chciałabym Cie zaprosić już dziś do współpracy ze mną jako swoją osobistą mentorką.

Masz pytania? NAPISZ DO MNIE!


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page